marți, 8 iulie 2014

50% reducere la al doilea produs sau doua produse cumparate plus unul gratis

click pentru detalii

Acum ceva vreme mi-au desfiintat magazinul Leonardo de la mine din zona si am fost foarte suparata. Eu numai de acolo imi luam incaltaminte pentru ca gaseam foarte multe modele si foarte ieftine. Cand a venit vremea sa imi caut incaltaminte de vara, am intrat pe internet sa vad unde gasesc alt magazin Leonardo si am zarit ceva foarte interesant. 

















Am gasit sandale de toate tipurile si in toate culorile, saboti, papuci, tenisi, pantofi sport, pantofi eleganti la reducere de pana la 50%. Pe langa asta au si oferta care imi place mie foarte mult: la un produs cumparat ai reducere 50% la al doilea produs, sau la doua produse achizitionate, al treilea e gratuit. Am prins oferta asta si anul trecut si mi-am cumparat doua perechi de sandale ieftine cu care am trecut vara si am primit gratis geanta care imi facea cu ochiul, o geanta tip postas pe care nu aveam bani altfel sa o cumpar. Acum am ochit aceste sandale vesele si colorate cu platforma imbracata in sfoara de sac impletita, ideale pentru vacanta, si acesti saboti verzi cu floricica, Afrodita. Ambele modele sunt foarte comode si inveselesc orice tinuta. Toata luna iulie ai super preturi si oferte ca sa te incalti vara asta pe gustul tau, in ce culoare vrei si cu ce model de sanda iti place.Am gasit si sandale pentru fetite masurile 25, 26 la numai 9 lei.

click pe poza pentru detalii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu