miercuri, 6 august 2014

Lentile de contact colorate la pret accesibil

Detalii despre produse si preturi gasesti facand click pe fotografii!
Nu stiu voi, dar eu mi-am dorit intotdeauna sa am ochii verzi si am vrut sa imi cumpar lentile de contact dar ce gasisem pana acum mi se pareau prea scumpe mai ales ca puteau fi purtate doar 30 de zile. Acum am gasit niste super lentile de contact culoare Vivid Green, care pot fi purtate 90 de zile la un pret care e mai mult decat bun.

Serie vie imbunatatita cu designul si lumina de amestecare pentru un echilibru intre tonuri vii si un aspectul natural. Vivid iese in evidenta când aveti nevoie de total de culoare naturala. Veti gasi albastru intens, verde si violet printre cele mai placute tonuri disponibile. Toate culorile vii se aplica foarte bine pentru persoanele cu ochii deschisi cat si inchisi. Lentile care pot fi purtate zilnic sau ocazional timp de 3 luni. Schimba culoarea ochilor si ofera un confort absolut . Mie cele verzi imi plac cel mai mult si o sa mi le comand pentru ca sunt curioasa cum imi sta cu aceasta culoare. Ma incanta faptul ca le pot purta mai multe zile dar si ca au protectie UV de care ochii mei au mare nevoie. 

Cauti lentile de contact colorate? Aici gasesti lentile colorate albastre, verzi, violet, negre, gri, bleu, galbene, turcoaz, albe sau roz, destinate purtarii indelungate, la preturi foarte bune! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu